Voor de ondersteunende diensten van Stichting Omega zoeken wij van 1 april t/m 31 november 2023 een

Facilitair Coördinator voor 24 uur per week, FWG 50, ter vervanging van een zwangere collega

• Ben jij een eigentijdse facilitair coördinator met een heldere visie op gebouwenbeheer en de zaken die hierbij komen kijken en zie jij het als een uitdaging om jouw kennis en expertise bij Stichting Omega, een dagbehandelingscentrum voor kinderen en volwassenen met zeer ernstige verstandelijke en meervoudige beperkingen op het Amsterdamse IJburg vorm te geven?
  • Of wil je doorwerken na je (vervroegd)pensioen? Misschien ben je al met pensioen en wil je graag tijdelijk weer aan de slag.
  • Of voldoe je niet aan al onze eisen, maar denk je wel de geschikte persoon voor ons te zijn?

De functie:

Als facilitair coördinator maak je deel uit van de ondersteunende diensten van Stichting Omega. De ondersteunende diensten zorgen ervoor dat het primaire proces (de dagbehandeling aan kinderen en volwassenen) optimaal ondersteund wordt en ze geven input voor optimale kwaliteitsborging en innovatie.

Het werk van de facilitair coördinator kan inhoudelijk variëren, maar de kerntaken zijn voornamelijk gebouw gerelateerde zaken:

• Je bent primair verantwoordelijk voor de huisvesting. Hieronder worden gebouwenbeheer en het beheer van alle technische installaties, inclusief het eigen zwembad, verstaan
  • Je onderhoudt daarover contact met externe partijen en ziet toe op een tijdige en correcte servicing van die partijen. Voorbeelden hiervan zijn onze IT leverancier, schoonmaakleverancier en klimaatbeheerder
  • Je geeft functioneel leiding aan de conciërge
  • Je bent als hoofd BHV verantwoordelijk voor de BHV en je bent beheerder van de brandmeldinstallatie
  • Je bent verantwoordelijk voor de beveiliging van het gebouw na kantoortijden in samenwerking met een extern beveiligingsbedrijf
  • Je hebt een intensieve samenwerking met de medewerkers van het primaire proces

Wat vragen wij?

• Een relevante opleiding op mbo-niveau 4 en aantoonbare werkervaring
  • Affiniteit met technische werkzaamheden, verantwoordelijkheidsgevoel, sociale vaardigheden, oplossingsgerichtheid, gestructureerd kunnen werken, stressbestendigheid, service gerichtheid in denken en handelen
  • Prioriteiten kunnen stellen, kostenbewust en efficiency

Een baan in een bijzondere werkomgeving, gelegen op IJburg midden in de woonwijk, met een prettige werksfeer waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Een kleinschalige organisatie die in ontwikkeling is en waar ieders specifieke deskundigheid belangrijk is.

Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie is ingeschaald in FWG 50 (minimaal € 2.728,- en maximaal € 3.894,- bruto bij 36 uur).

Wij bieden een contract voor de periode van 1 april t/m eind november 2023 voor 24 uur per week.

Interesse?

Inlichtingen bij Heleen Vissers, manager ondersteunende diensten te bereiken op tel. 020-6994225, op ma/do/vrijdag. Solliciteren kan vóór 20 februari tav de afdeling HR, mailadres: hr@stichtingomega.nl.

De gesprekken vinden begin maart plaats.

Voor meer informatie kan je terecht op onze Facebook pagina en op onze website www.stichtingomega.nl