Een collega over het werken als Helpende: “Geen dag is hetzelfde! Wat ik leuk vind is de samenwerking, het ondersteunen van je directe collega’s en de diversiteit in het werk. Maar het allerleukste is de tijd die je als helpende hebt in het contact met de deelnemers. Dat geeft enorm veel voldoening”.

Stichting Omega zoekt voor meerdere dagbesteding groepen een Helpende.

Voor 18-24 uur, werkdagen door de week, tussen 9.30 en 16.00 uur.

Wie zijn wij?

Omega is een specifiek dagcentrum en expertcentrum in Amsterdam. Het centrum biedt opvang, begeleiding en behandeling aan zeer ernstig meervoudig beperkte kinderen en volwassenen. De nadruk ligt op transdisciplinaire samenwerking en samenwerking met de ouders. Het centrum is gevestigd in Amsterdam-IJburg en is goed bereikbaar met tram en bus.

Wat ga je doen?

De werkzaamheden van een Helpende bestaan uit:

Ondersteunen bij diverse ADL taken zoals eten en drinken, ondersteunen bij activiteiten en zorgmomenten op de groep(en), ondersteunen bij huishoudelijke taken.

Wie zoeken wij?

Voor de functie van Helpende vragen wij minimaal een opleiding Helpende op niveau 2.

Enige ervaring met de doelgroep is prettig.

Een baan als Helpende in een bijzondere werkomgeving met een prettige werksfeer waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Een kleinschalige organisatie die in ontwikkeling is en waar ieders specifieke deskundigheid belangrijk is.

We bieden een contract tussen de 18 en de 24 uur, 6 uur per dag. Maar een ander aantal uren is bespreekbaar. Het salaris en de arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie van Helpende is ingeschaald in FWG 25 minimaal € 2.093,- bruto en maximaal € 2.911,- bruto per maand, bij 36 uur.

Wil je meer informatie? Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sebastian Kampa of Monda Dorssers, managers zorg tel. 020-6994225.

Of bekijk ons filmpje op onze website www.stichtingomega.nl of de facebooksite.

Heb je belangstelling?

Dan kan je je CV met motivatie sturen per mail aan de dienst HR: hr@stichtingomega.nl