Vacatures

Assistent begeleiders inval en vakantie

Logopedist

Collega’s voor de vakantieperiode

Persoonlijk begeleider

Ergotherapeut

Klik hier voor een filmpje om een indruk te krijgen van werken op een groep op Omega.

Open sollicitatie

Vind je tussen onze vacatures geen passende functie en heb je wel interesse in werken bij Omega? Dan komen we graag met je in contact. We nodigen je uit een open sollicitatie te sturen naar hr@stichtingomega.nl of ons te bellen.

Twijfel je nog over het werken met mensen met meervoudige beperkingen ? Kijk dan naar dit hartverwarmende filmpje over ‘onze’ Phileine.

Stage

Wil je stagelopen bij Omega? Omega is een erkend leerbedrijf, en daar zijn we trots op. Wij bieden diverse stageplaatsen aan. Neem met ons contact op en wij kijken wat wij jou te bieden hebben. Je kunt ook een mail sturen naar hr@stichtingomega.nl

Vakantiewerk

Wil jij op een leuke en leerzame manier je vakantie besteden, fijne collega’s leren kennen en geld verdienen? Kom dan in je vakantie bij ons werken. Ervaring in de zorg en met de doelgroep is prettig, belangrijk is het hebben van affiniteit met onze doelgroep. Ben jij minimaal 18 jaar en heb je interesse? Solliciteer dan direct! Stuur een mail naar hr@stichtingomega.nl

Privacy sollicitanten

Wij gaan vertrouwelijk en zorgvuldig met je gegevens om. Alle gegevens blijven in het bezit van Stichting Omega en worden uitsluitend gebruikt voor je sollicitatie bij Stichting Omega. Je sollicitatiebrief, cv en eventuele andere documenten worden uiterlijk 4 weken na het sluiten van de sollicitatieprocedure vernietigd. Mochten wij je gegevens langer willen bewaren, dan vragen wij je hiervoor toestemming.