Hoe verloopt de aanmelding?

Voorafgaand aan aanmelding gaat altijd een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek maken wij graag kennis met de ouders en het eventueel aan te melden kind. Een orthopedagoog zal u rondleiden in ons pand en onze groepen laten zien.

Om een kennismakingsgesprek te plannen neemt u telefonisch contact op met onze managementassistent. Hij zal enkele gegevens van u en uw kind opnemen, en vervolgens een kennismakingsgesprek op Omega plannen. Wij vragen u uw kind mee te nemen naar dit kennismakingsgesprek.

Als bij deze kennismaking blijkt dat Omega een passend aanbod heeft en u uw kind voor dagbehandeling op Omega wilt aanmelden, dan verzoeken wij u dat uitsluitend te doen met het aanmeldingsformulier dat wij u na afloop van het kennismakingsgesprek meegeven.

Om gebruik te kunnen maken van de diensten van Stichting Omega is een geldige indicatie nodig. Het aanvragen van de indicatie en wie daarbij kan ondersteunen bespreken wij met u.