Wij hebben nog plek voor stagiaires!

Bij dagbehandelcentrum Omega is echt geen dag hetzelfde. Het contact met de kinderen en volwassenen is het allerleukste dat er is. Kom je bij Omega stage lopen? Dan bieden wij een gezellige werksfeer.

Bij Stichting Omega hebben we plaats voor stagiaires die een verpleegkundige of pedagogische opleiding volgen op mbo 3/4 niveau of HBO niveau. En die in hun tweede jaar van de opleiding zitten of hoger.

Omega is een specifiek dagcentrum en expertcentrum in Amsterdam. Het centrum biedt opvang, begeleiding en behandeling aan (zeer) ernstig meervoudig beperkte kinderen en volwassenen (ZEMB). Op dit moment hebben wij 16 groepen met ieder 7 á 8 kinderen of volwassenen. Wij werken met speciaal voor deze doelgroep ontwikkelde programma´s o.a. LACCS-en het opvoedingsprogramma van Carla Vlaskamp. De nadruk binnen Omega ligt op het samenwerken met ouders en persoonlijk begeleiders. In het transdisciplinair team werken de orthopedagoog, ergotherapeut, fysiotherapeut, logopedist, muziektherapeut en bewegingsagoog systematisch en doelgericht samen rondom het opvoedingsprogramma van een kind of volwassene. Je werkt met name op de groepsruimtes waar de kinderen en volwassenen overdag zijn.

Stage: je volgt een verpleegkundige of pedagogische opleiding op MBO-3 of 4 niveau of HBO niveau, aan een erkende instelling en je zoekt een stageplek voor enkele maanden. Je krijgt een stagecontract en ontvangt een stagevergoeding.

We vragen enige ervaring in de (gehandicapten)zorg. Belangrijkste is dat je het leuk vindt om te werken met kinderen en volwassen met (zeer) ernstige meervoudige beperkingen.

Interesse?

Inlichtingen zijn te verkrijgen bij Sebastian Kampa, manager zorg tel 020-699 4225

Of neem een kijkje op de website van Stichting Omega, daar vind je ook een filmpje.

Solliciteren?

Ja graag! Stuur een mail aan hr@stichtingomega.nl