Kom je ons helpen in de keuken? Bij Omega zij we per direct op zoek naar een

Keukenmedewerker op invalbasis/nulurencontract

De werkdagen-en tijden worden flexibel ingezet van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.30 uur, tijdens vakanties en afwezigheid van collega’s.

Wat ga je doen?

Als keukenmedewerker verricht je huishoudelijke werkzaamheden binnen het dagbehandelingscentrum, gericht op het verstrekken en serveren van maaltijden en dranken volgens voedingslijsten en het verrichten van overige huishoudelijke werkzaamheden.

Wat vragen wij?

Je beschikt over praktische ervaringskennis op het gebied van huishoudelijke werkzaamheden en maaltijdbereiding, aangevuld met enige ervaringskennis in de omgang met de doelgroep.

Wat bieden wij?

Afwisselend werk in een bijzondere werkomgeving met een prettige werksfeer waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Een kleinschalige organisatie die in ontwikkeling is en waar ieders specifieke deskundigheid belangrijk is.

Een arbeidsovereenkomst (nulurenconctract) met salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie is ingeschaald in FWG 20.

Wil je meer informatie?

Neem dan contact op Heleen Vissers, manager ondersteunende diensten, zij is te bereiken op tel. 020-6994225. Je kan je sollicitatie richten aan de afdeling HR HR@stichtingomega.nl.

Wil je kennis maken met onze organisatie bezoek onze website www.stichtingomega.nl.