Keukenmedewerker voor de zomervakantieperiode
3 dagen per week
van 9 tot 15 uur

Wie zijn wij?
Omega is een dagbehandelingscentrum voor kinderen en volwassenen met zeer ernstig meervoudige beperkingen. Bij ons werken ruim 100 mensen. Ouders en vrijwilligers spelen ook een belangrijke rol. Ons centrum is gevestigd in IJburg (Amsterdam Oost) en is goed bereikbaar met bus en tram.

Wie zoeken wij?
Tijdens de zomervakantie gaan onze vaste keukenmedewerkers natuurlijk ook op vakantie en wij zoeken een vakantiekracht die hun taken kan overnemen.
Als keukenmedewerker verricht je werkzaamheden binnen het dagbehandelingscentrum, gericht op het verstrekken en serveren van broodmaaltijden en dranken, volgens voedingslijsten en het verrichten van kleine huishoudelijke werkzaamheden. Je werkt gezellig met 2 vaste collega’s, overdag tijdens kantooruren en niet in de weekenden.

Wat vragen wij?
Ben je een beetje handig op het gebied van huishoudelijke klusjes en maaltijdbereiding? Vind je het leuk om tijdens de zomervakantie ervaring op te doen in de gehandicaptenzorg? Dan ben jij de persoon die wij zoeken.

Wat bieden wij?
Werken in een bijzondere werkomgeving met een prettige werksfeer waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Een (tijdelijke) arbeidsovereenkomst met salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie is ingeschaald in FWG 20 minimaal € 1.809,- bruto en maximaal € 2.524,- bruto bij 36 uur.

Wil je meer informatie?
Neem dan contact op Heleen Vissers, manager ondersteunende diensten of een van de andere managers, zij zijn te bereiken op tel. 020-6994225.

Of neem een kijkje op www.stichtingomega.nl of op onze facebooksite.

Solliciteren? Ja graag! Per mail, je kan je sollicitatie richten aan de afdeling HR via HR@stichtingomega.nl.