Omega zoekt een klantvriendelijke administratief medewerker. Voor 28 uur per week.

Iemand met ruime administratieve ervaring, die tijdsdruk geen probleem vindt.

We bieden je een heel afwisselend takenpakket.

Wie zijn wij?

Omega is een dagbehandelingscentrum voor (zeer) ernstig meervoudig beperkte kinderen en volwassenen (ZEMB). Bij ons werken ruim 120 mensen. Ouders en vrijwilligers spelen een belangrijke rol. Ons centrum is gevestigd op IJburg (Amsterdam Oost) en is goed bereikbaar met bus en tram.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker heb je een centrale rol binnen de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor o.a. bezoekers en leveranciers. Je bedient de telefooncentrale, neemt inkomende telefoongesprekken aan, beantwoordt vragen en je verbindt waar nodig door.

Geen dag is hetzelfde, er is een grote variatie aan taken: naast dat je de telefooncentrale bedient, meldt een ieder die bij Omega binnenkomt zich bij de administratie. Er zijn taken op het gebied van de zorgadministratie; post en mail beantwoorden; facturen opstellen; planningen maken; agendavoering van managers en registraties bijhouden.

Onze administratie bestaat uit twee administratief medewerkers en een managementassistent.

De administratieve medewerkers zorgen er samen voor dat ons secretariaat bemand is van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. De werkdagen zijn op maandag, woensdagochtend, donderdag en vrijdag, maar het is bespreekbaar om de woensdag om de week een hele dag te werken.

Wie zoeken wij?

Jij brengt mee:

• Ruime ervaring met uiteenlopende administratieve werkzaamheden;
  • Een relevante administratieve opleiding is gewenst;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
  • Klantvriendelijk en hulpvaardig;
  • Goed zelfstandig werken, en goed samenwerken;
  • Zeer vaardig in het werken met het Microsoft Officepakket (met name Word, Excel en Outlook);
  • Goed overzicht kunnen houden op je werk; initiatiefrijk en klantgericht;
  • Tijdsdruk is voor jou geen probleem.

Wat bieden wij?

Een baan bij een kleinschalige dynamische organisatie die in ontwikkeling is en waar iedereen belangrijk is.

Salaris en arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Gehandicaptenzorg.

De functie is ingeschaald in FWG 35 minimaal € 2.258,- bruto per maand tot maximaal € 3.198,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek.

Wij bieden een jaarcontract voor 28 uur per week, met de intentie een overeenkomst voor onbepaalde tijd aan te gaan.

Wil je meer informatie? Voor meer informatie kan je contact opnemen met Heleen Vissers, manager ondersteunende diensten tel. 020-6994225.

Solliciteren?

Ja graag!  Dit kan naar het mailadres hr@stichtingomega.nl