Assistent begeleiders gezocht voor invalwerk en voor de vakantieperiodes

Bij Stichting Omega is echt geen dag hetzelfde. Het contact met de kinderen en volwassenen is het allerleukste dat er is. Kom je bij Omega werken als invalkracht? Of kom je helpen in de vakantie? Dan bieden wij een gezellige werksfeer.

Stichting Omega is voor diverse dagbehandelingsgroepen per direct op zoek naar Assistent Begeleiders op invalbasis voor werkdagen tussen 09.00 en 16.00 uur. Ook zoeken wij invalkrachten voor de vakantieperiodes.

Wat zijn de werkzaamheden?

• Ondersteunen en begeleiden van de kinderen en volwassenen
  • Uitvoeren van (individuele/groeps) activiteiten t.b.v. dagbehandeling
  • ADL werkzaamheden
  • Geven van medicatie en sondevoeding (na scholing)

Wat vragen wij?

Voor de functie van Inval Assistent Begeleider vragen wij bij voorkeur een MBO opleiding op niveau 3 of 4 (maatschappelijke zorg, verzorgende, sociaal pedagogisch werk) of een afgeronde verpleegkundige opleiding. Wij vragen enige werkervaring met de doelgroep, belangrijk is affiniteit met kinderen en volwassenen met een zeer ernstige meervoudige beperking.

Wat bieden wij?

Je krijgt een oproepovereenkomst met een aantal vaste uren. Een nulurenovereenkomst is ook bespreekbaar.

Het salaris en de arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg.

De functie van Inval Assistent Begeleider is ingeschaald in FWG 35. Minimaal € 2.338,- en maximaal € 3.294,- bruto per maand, bij een 36-urige werkweek.

Is dit wat voor jou?

Je kan direct solliciteren met een mail met je CV naar  HR@stichtingomega.nl

Wil je meer informatie over Omega kijk dan op onze website www.stichtingomega.nl

Je kan ook bellen met de managers zorg Monda Dorssers, Ellen van Breemen of Sebastian Kampa, zij zijn te bereiken op tel. 020-6994225.