Begeleider in de zomer

Bij dagcentrum Omega is geen dag hetzelfde. Het contact met de kinderen en de deelnemers van de 18+ groepen is het allerleukste dat er is.

Kom je deze zomer bij Omega werken als invalkracht? We zoeken gediplomeerden en studenten in de zorg (MBO-3 of 4,  verpleegkunde, HBO-SPH, geneeskunde). We vragen enige ervaring in de zorg, ervaring met de doelgroep is een pré. Belangrijk is dat je affiniteit hebt  met kinderen en volwassenen met meervoudige beperkingen. Zoek je een vakantiebaan of wil je vaker bij ons werken als invalkracht? Solliciteer dan direct! Stuur een mail met je CV naar HR@stichtingomega.nl.

Enthousiast? Kijk voor vacatures en meer info op de website www.stichtingomega.nl of op de Facebooksite van Omega. Je kan ook bellen met een van van de zorgmanagers Sebastian, Helga, Ria of Ellen tel. 020-699 4225.