Wij zoeken fijne collega’s voor de vakantieperiode!

Bij dagbehandelcentrum Omega is echt geen dag hetzelfde. Het contact met de kinderen en volwassenen is het allerleukste dat er is. Kom je deze zomer bij Omega werken als invalkracht? Dan bieden wij een gezellige werksfeer.

Wij zoeken studenten en gediplomeerden in de zorg met een MBO opleidingsniveau (in bijvoorbeeld een pedagogische richting/verpleegkunde/ geneeskunde).
Belangrijk is dat je affiniteit hebt met kinderen en volwassenen met ernstige meervoudige beperkingen. We vragen enige ervaring in de zorg, ervaring met de doelgroep is een pré.

Zoek je een vakantiebaan of wil je vaker bij ons werken als invalkracht? Solliciteer dan direct! Stuur een mail met je CV aan HR@stichtingomega.nl

Nieuwsgierig?
Kijk voor vacatures en meer info www.stichtingomega.nl of op de Facebooksite van Omega. Je kan ons ook bellen tel. 020-699 4225.