Heb je affiniteit met het werken met kinderen en volwassenen  met een (Zeer) Ernstige Meervoudige Beperking? Heb je kennis van de doelgroep, mogelijk al wat ervaring en ben je gemotiveerd? Dan zoeken we jou!

Stichting Omega zoekt een Logopedist voor 24 uur per week

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een logopedist voor 24 uur per week. Als je minder uren kunt werken, reageer dan ook vooral.

Als logopedist onderzoek en behandel je cliënten en je coacht hun omgeving bij alle voorkomende logopedische problemen op het gebied van communicatie, eten en drinken en gehoor. Je hebt binnen deze functie de verantwoording voor verschillende groepen met zowel kinderen als volwassen deelnemers.

Wat vragen wij?

• een afgeronde HBO opleiding Logopedie;
  • bij voorkeur werk (of stage)ervaring met mensen met (Z)EMB. Heb je geringe ervaring en wil je meer leren over onze bijzondere en mooie  doelgroep, dan ben je ook van harte welkom te solliciteren;
  • kennis van ‘Totale Communicatie’ en ondersteunende communicatiehulpmiddelen;
  • kennis van eet- en drinkproblemen. De cursus ‘eet- en drinkproblemen bij kinderen met een beperking’ strekt tot aanbeveling;
  • je bent communicatief, open en flexibel;
  • je kunt zowel individueel als in een team werken;
  • deskundigheidsbevordering kunnen geven in coachende vorm;
  • in verband met besprekingen een vaste werkdag op dinsdag of vrijdag.

Wat bieden wij?

• Een baan in een bijzondere werkomgeving met een prettige werksfeer;
  • Een kleinschalige organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen;
  • Samenwerking met collega logopedisten en andere disciplines;
  • Flexibele werktijden in overleg;
  • Mogelijkheden om binnen kaders je eigen werk vorm te geven;
  • Een contract voor de duur van in ieder geval een jaar;
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie van logopedist is ingeschaald in FWG 55 minimaal € 3.217,- en maximaal € 4.712,- bruto per maand, bij een 36-urige werkweek.

Interesse?

Informatie bij Ellen van Breemen (manager zorg) e.vanbreemen@stichtingomega.nl of een van de logopedisten Francis Doesburg f.doesburg@stichtingomega.nl

Beiden ook te bereiken op tel. 020-6994225.

Solliciteren? Ja graag! Tot uiterlijk 2 april 2024  t.a.v. Ellen van Breemen, met een mail naar  HR@stichtingomega.nl

Wil je eerst een keer meekijken met een van onze collega’s logopedie? Dat is zeker mogelijk!

Wil je meer weten? Bekijk de informatie op onze website: www.stichtingomega.nl