Manager zorg  24 tot 32 uur

Door het aanstaande vertrek van een van de managers is de vraag ontstaan naar een manager zorg.

Wie zoeken wij?

Een betrokken persoon met kennis en ervaring met leidinggeven en coachen van het primair proces van kinderen en volwassen met (zeer) ernstig meervoudig complexe beperkingen.

Een gedreven en enthousiast persoon die weet wat de doelgroep en hun ouders nodig hebben en een zeer hoog kwaliteitsbesef heeft. En het bovenal leuk vindt om voor deze doelgroep te werken.

Een persoon die op een verbindende manier mee bouwt aan de verdere ontwikkeling van de organisatie.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

Als manager zorg ben je lijnverantwoordelijk en ben je lid van het MT. Je stuurt het primaire proces aan samen met 2 collega’s manager. Focus ligt primair op tactische-/operationele aansturing gericht op zorg, kwaliteit, beleid, en HR vraagstukken zoals ziekteverzuim en (strategische) personeelsvraagstukken.

Speerpunten voor de functie

• Managen van het primaire proces
  • Optimaliseren werkprocessen
  • Ontwikkeling, coaching groepsleiders, therapeuten en orthopedagogen
  • Mede bijdrage leveren aan de organisatieontwikkeling en cultuur
  • Interne professionalisering
  • Kwaliteitsverbetering

De manager zorg valt hiërarchisch onder de directeur/bestuurder en maakt onderdeel uit van het  MT bestaande uit de directeur/bestuurder, 3 manager zorg en een manager ondersteunende dienst.

Een baan in een bijzondere werkomgeving met een prettige werksfeer waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Een kleinschalige platte organisatie waar ieders specifieke deskundigheid belangrijk is. Het salaris en arbeidsvoorwaarden is conform de CAO- Gehandicaptenzorg. De functie van manager zorg is ingeschaald in FWG 65.

Enthousiast en wil je meer informatie?

Neem dan contact op met Heleen Vissers, waarnemend directeur of een van de managers zorg op telefoonnummer 020-6994225. Een uitgebreide profielschets en functiebeschrijving zijn beschikbaar.

Klik hier om een kijkje te nemen op de website voor meer informatie over Omega: https://stichtingomega.nl

Gelieve uw reactie te sturen naar afdeling HR tnv Heleen Beunderman, HR adviseur in de vorm van uw schriftelijke motivatie en actueel cv. Wij ontvangen uw reactie graag per e-mail: hr@stichtingomega.nl  o.v.v. Zorgmanager. Reageren kan tot 12 oktober 2022.

Een referentiecheck en VOG zijn onderdeel van de procedure, evenals een (online) assessment.