Zoek je een vakantiebaan of wil je vaker bij Omega werken als invalkracht?

Omega is een dagbehandelingscentrum voor kinderen en volwassenen met zeer ernstig meervoudige beperkingen. Bij ons werken ruim 110 mensen. Ouders en vrijwilligers spelen ook een belangrijke rol. Ons centrum is gevestigd in IJburg (Amsterdam Oost) en is goed bereikbaar met bus en tram.

Bij dagcentrum Omega is geen dag hetzelfde. Het contact met de kinderen en volwassenen is het allerleukste dat er is. Kom je deze zomer bij Omega werken als invalkracht? Wij zoeken gediplomeerden en studenten in de zorg (MBO-3 of 4, verpleegkunde, HBO-SPH, geneeskunde). We vragen enige ervaring in de zorg, ervaring met de doelgroep is een pré. Belangrijk is dat je affiniteit hebt met kinderen en volwassenen met meervoudige beperkingen.

Enthousiast? Kijk voor meer info www.stichtingomega.nl of op de Facebooksite van Omega.

Je kan ons ook bellen 020-699 4225.

Solliciteren? Ja graag! Per mail, je kan je CV sturen aan de afdeling HR via hr@stichtingomega.nl.